Service
Giffits. Vi har en värld av reklamartiklar.

Bra reklam för varje företag.

I Giffits början fanns en vision: Vi ville erbjuda varje enskilt företag den perfekta reklamartikeln: "We create the gift that fits – Giffits"! På så sätt förkroppsligar företagsnamnet en filosofi som inte har förändrats till denna dag: Vi anser att varje företag förtjänar bra reklam! Vi förverkligar detta motto dagligen i Hamburgs Alstercity, högt ovanför hansastadens hustak. Det är ingen slump att vi har vårt hem här: Vi älskar att med öppna ögon låta blicken vandra över världen. Denna entusiasm för det nya och det osedda har sedan dag ett varit oupplösligt kopplat till Giffits – och utgör en förutsättning för att hålla sig uppdaterad även i framtiden.

Idéer lika unika som våra kunder.

I våra ögon är varje kund unik och varje order en egen utmaning. En reklamartikel är ingen simpel gåva utan en ambassadör för ditt företag som måste passa perfekt. Oavsett om du redan har hittat rätt eller fortfarande söker den svarar vi alltid med ett leende, engagemang och flexibilitet. I vårt mer än 100.000 artiklar stora sortiment finns något för varje tillfälle. Ännu viktigare än detta är emellertid våra erfarna kundrådgivare: De säkerställer med sin höga servicenivå och kommunikativa passion för att även de mest ovanliga önskemål i samband med reklamartiklar blir uppfyllda.

Partnerskap till framgång.

Vi kommunicerar med våra kunder på ett rättframt och personligt sätt – detta sitter djupt förankrat i vår företagskultur. Vi uppskattar att du litar på oss och lägger dina önskemål i våra händer – och från vår sida gör vi allt för att om och om igen bevisa att vi är en idealisk partner. Ett genomsnittligt kundbetyg på 4,6 av 5 stjärnor hos Trusted Shops bevisar att detta fungerar ganska bra! Det är förmodligen därför vi sedan så många år har kunnat betjäna en lojal kundbas. På samma sätt har vi länge samarbetat med samma europeiska och asiatiska leverantörer, som vi har nära personliga kontakter med. Detta garanterar en jämn process som ger dig trygghet – och oss den behagliga känslan av att kunna erbjuda dig en optimal service.

Innovation sedan 1998.

När Giffits grundades 1998 hade företaget två anställda: civilekonomerna Thorsten Schmidt och Marcus Schulz, då liksom nu verkställande direktör. De insåg tidigt att framtiden för reklamartiklar fanns på nätet. giffits.de startade därför som en av branschens första onlinebutiker – och firade snabbt framgång efter framgång. Denna pionjäranda har varit starkt bidragande till att göra oss till en av Europas marknadsledare. Idag sysselsätter Giffits mer än 100 personer, betjänar elva europeiska länder på dessas modersmål och en kundkrets på över 40000 företag, allt från regionala småföretag till internationella koncerner. Vi skulle emellertid aldrig nöja oss med detta – vi kommer att fortsätta vara en frisk fläkt i reklamartiklarnas värld!